گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته در حالی نماد تجارت الکترونیک پارسیان به تعداد 29‌میلیون سهم صف خرید داشت که تنها نماد مثبت بازار بود. در همین حال در معاملات دیروز مرجان کار با 37‌صدم‌درصد، لیزینگ ایرانیان با 83/1‌درصد، بیمه دی با 6/2‌درصد و کویرتایر با 5‌درصد افت قیمت روبه‌رو شدند.

از سوی دیگر دیروز در دومین روز عرضه بلوک سمندریل ۲ گروه بر سر این بلوک با یکدیگر به رقابت پرداختند و ادامه این رقابت به امروز موکول شد.
این در حالی است که بلوک پتروشیمی کرمانشاه در اولین روز عرضه خود 2 گروه متقاضی داشت که ادامه رقابت این گروه‌ها نیز به امروز کشیده شد. همچنین نماد لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی 2‌میلیون سهم و ارزش معاملاتی 2‌میلیارد و 871‌میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد. نماد معاملاتی «رپارس» با ارزش معاملاتی 2‌میلیارد و 491‌میلیون ریال، 371‌هزار و 210سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کرد. از سوی دیگر مرجان کار با حجم معاملاتی 20‌هزار سهم به ارزش معاملاتی 65‌میلیون ریال رسید.
این در حالی است که بیمه دی با حجم معاملاتی ۴۶۹‌هزار و ۳۲ سهم و ارزش معاملاتی یک‌میلیارد و ۱۹۴‌میلیون ریال به قیمت ۲‌هزار و ۵۴۷‌ریال معامله شد.
همچنین نماد معاملاتی «پکویر» با ارزش معاملاتی 28‌میلیون ریال توانست 15‌هزار سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند.
سهامداران بازار فرابورس در پایان این روز کاری شاهد معامله ۲‌میلیون و ۴۰۴هزار و ۴۶۶ سهم از حجم بازار و ۶‌میلیارد و ۶۴۹میلیون ریال ارزش معاملاتی بودند.