سنا- مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:‌ نماد معاملاتی شرکت مهرام دیروز بعد از دو سال بازگشایی شد. امیر حمزه مالمیر‌ درباره دلایل توقف نماد مهرام در بورس تهران افزود:‌ تسهیلاتی به نام این شرکت اخذ و به سهامدار عمده آن پرداخت شده بود که با پیگیری‌های سازمان بورس این وام تسویه و اطلاعات جدید از این شرکت اخذ شد؛ به طوری که این سهم آماده معامله در بازار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نماد ۲۵ شرکت در بورس تهران متوقف است،‌ اظهار داشت: تا پایان معاملات دیروز نماد شش شرکت بازگشایی شد تا تعداد نمادهای متوقف کاهش یابد.

مالمیر با بیان اینکه مجمع عمومی سالانه بیمه دانا روز یکشنبه به حدنصاب لازم نرسید، اظهار داشت:‌ نماد این شرکت دیروز بدون تغییر دامنه نوسان بازگشایی شد.

مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس گفت:‌ نماد شرکت‌های آذریت،‌ خاک چینی ایران،‌ جام دارو و توکا فولاد نیز بازگشایی شد.

وی تصریح کرد:‌ به غیر از نماد شرکت‌های جام جهان‌نما،‌ آزمایش و پیام که با مشکلات همراه هستند، سایر نمادهای متوقف ظرف دو هفته آینده بازگشایی می‌شوند تا سرمایه‌گذاران بتوانند سهام این شرکت‌ها را در بازار معامله کنند.