فارس- به گفته مدیرعامل بیمه دانا مجمع سالانه نوبت دوم این شرکت هفته آخر شهریور برگزار می‌شود. هادی اویارحسین در برابر این سوال که با توجه به تنفس کشیده شدن مجمع روز شنبه بیمه دانا به دلیل حضور نداشتن نماینده دولت؛ یعنی معاون وزیر اقتصاد، مجمع نوبت دوم این شرکت چه زمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل اینکه آخرین مهلت برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی این شرکت در پایان شهریور ماه است، در هفته آخر همین ماه مجمع بیمه دانا برگزار می‌شود.

وی شایعه در جریان نبودن نماینده دولت در خصوص زمان برگزاری مجمع روز گذشته را رد کرد و گفت: ما آماده برگزاری مجمع دیروز بودیم، اما به هر دلیلی امکان حضور همه سهامداران میسر نشد.

اویارحسین با بیان اینکه پیشنهاد تقسیم نکردن سود سالانه از سوی هیات‌مدیره بیمه دانا و احتساب آن برای افزایش سرمایه خاطر‌نشان کرد: در مجمع سالانه‌ای که برگزار خواهد شد، مجمع در بخش سایر موارد، در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری خواهد کرد تا بعد از تهیه گزارش توجیهی و نظر حسابرس، در مجمع فوق‌العاده‌ای، موضوع افزایش سرمایه این شرکت (از ۵/۱۰‌میلیارد تومان کنونی تا ۴۰‌میلیارد تومان) فراهم شود.

به گفت اویار حسین هنوز واگذاری سهام بیمه دانا به کارکنان این شرکت انجام نشده است.