گروه بورس- پیش‌بینی سود هر سهم امسال تکین‌کو با سرمایه جدید اعلام شد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، «رتکو» درآمد هر سهم امسال را با ۳۰‌میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۷۵‌ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که شرکت سود هر سهم را در تیر ماه با سرمایه ۱۰‌میلیارد ریالی به مبلغ ۲۳۲۶‌ریال پیش‌بینی کرده بود که دلیل تغییر را ناشی از افزایش سرمایه عنوان کرده است.

تکین‌کو طی اطلاعات سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه توانست به پوشش ۳۱‌درصدی از پیش‌بینی سود هر سهم و تحقق ۲۳‌درصدی از پیش‌بینی فروش امسال دست یابد.

پیش‌بینی عملکرد امسال «رتکو» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات ۱۰‌درصد افزایش، بهای تمام شده خدمات ارائه شده ۱۲‌درصد افزایش، سود عملیاتی ۸‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات دریافتی هیات مدیره در نظر دارد تقسیم ۱۰‌درصد سود سال مالی ۸۹ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۰۸/ ۰۶/ ۸۹، سرمایه شرکت از ۱۰‌میلیارد ریال به ۳۰‌میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت.