«مدیریت سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار» منتشر شد

سنا- کتاب مدیریت سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار منتشر شد.

کتاب مدیریت سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار با ترجمه و تالیف ابوالفضل شهرآبادی و ندا بشیری در ۱۱ فصل منتشر شد. فصل اول این کتاب شامل مفاهیم اساسی در سرمایه‌گذاری است و فصل دوم هم به تاریخچه و ساختار بورس اوراق بهادار اختصاص یافته است. مولفان این کتاب در فصل سوم به بررسی انواع شرکت‌ها و پذیرش آنها در بورس اوراق بهادار پرداخته‌اند و در فصل چهارم به سازوکار معاملات در بورس اوراق بهادار پرداخته شده است. عنوان فصل پنجم این کتاب، شاخص‌های بورس اوراق بهادار و عنوان فصل ششم روش‌های تحلیل در بورس اوراق بهادار است.

در عین حال، مولفان کتاب در فصل هفتم به بررسی انواع ریسک و بازده پرداخته‌اند و در فصل هشتم هم نظریه پرتفوی در سرمایه‌گذاری‌های مالی بیان شده است.

سه فصل پایانی این کتاب هم به روش‌های ارزیابی سهام عادی، نهادهای مالی و ابزارمشتقه اختصاص داده شده است.

هدف مولفان از گردآوری این کتاب بالا بردن سطح آشنایی مردم کشورمان در خصوص بورس و بازار سرمایه و همچنین تهیه اثری برای آموزش بهتر دانشجویان رشته مالی و مرتبط به آن و عموم علاقه‌مندان به مباحث مالی و سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، واقع در میدان ونک - خیابان ملاصدرا _ شماره ۱۳ _ طبقه همکف مراجعه یا با شماره‌های۲ - ۸۸۶۷۹۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.