رییس امور غرب استان تهران بانک ملی ایران معتقد است حمایت از یک گروه معظم صنعتی و تولیدی همانند زر ماکارون که توانسته است با تلاش و پشتکار نام ایران را در سراسر جهان با سربلندی مطرح کند، افتخاری برای بانک ملی ایران است. به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی زر، در مراسم افتتاحیه شعبه زر ماکارون بانک ملی ایران که با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مسوولان اداره غرب استان تهران بانک ملی و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی زر برگزار شد، زارع رییس امور غرب استان بانک ملی ایران گفت: «بانک خود را موظف می داند با حفظ سرمایه‌های مردمی که به امانت نزد بانک سپرده شده‌اند و به عنوان نماینده امین ایشان زمینه‌های توسعه اقتصادی پایدار را فعال کرده و از واحدهای تولیدی توانمند و کارآ حمایت کند. قطعا تسهیلات بانکی باید در اختیار اهل صنعت قرار گیرد و بی شک واحدی که توانمندی لازم را دارد برای دریافت این‌گونه تسهیلات مشکلی نخواهد داشت.»

وی با اشاره به موقعیت‌های گروه صنعتی زر در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی دارای ارزش، افزود: «ما همواره به عنوان کارکنان بانک ملی، اعتماد داریم در خدمت چنین شرکت‌هایی باشیم.»

مرتضی سلطانی، بنیان‌گذار و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی زر نیز در این مراسم گفت: «حمایت سیستم بانکی باید به سوی صنایع خوش حساب و تولید‌کنندگانی که ضمن داشتن برنامه، مدیریت صحیحی بر منابع مالی اعمال نمایند، تمرکز پیدا کند. آنانی که صرفا درآمدهای ناشی از تولید خود را در همان چرخه نگهداشته و ضمن تادیه به موقع بدهی‌های خود به نظام بانکی، سطح کمی و کیفی تولید را توسعه می دهند».

وی افزود: «علی‌القاعده نظام بانکی بهتر از هر نهاد دیگری، روش صحیح و منطقی تسهیلات را می داند و به آن تسلط دارد. کارشناسان مجرب بانک‌ها با بررسی فنی، مالی و اقتصادی طرح‌ها می‌توانند به خوبی توانایی دریافت‌کنندگان تسهیلات را تشخیص داده و میزان مهارت ایشان را برای تاسیس و راهبری یک نهاد اقتصادی ارزیابی کنند، بنابراین باید به نظام بانکی اعتماد کامل داشت.» این مدیر نمونه صنعت کشور ادامه داد: «نمونه کامل چنین اعتمادی، همکاری‌های دو جانبه گروه زر با بانک ملی ایران است. رابطه این دو نهاد کاملا شفاف، متعهدانه، در چارچوب قوانین و روان می‌باشد.