گروه بورس- جوشکاب یزد برای سال مالی منتهی به شهریور ۹۰، تقسیم ۸۰‌درصد از سود خالص را در نظر دارد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، هیات مدیره جوشکاب یزد تصمیم دارد ۷۳۵ریال سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۹۰ پیشنهاد کند.

جوشکاب یزد درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور سال ۹۰ را با ۱۵‌میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خلاص مبلغ ۹۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۹۰ شرکت جوشکاب یزد در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۵‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۰‌درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۷‌درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۱‌درصد کاهش یافته است.

شرکت اعلام کرده است که خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه در پیش‌بینی سال مالی ۸۹ و ۹۰ عمدتا مربوط به درآمد حاصل از اجاره است.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده در رابطه با افزایش سرمایه و تفویض اختیار آن به هیات مدیره، تصمیم بر این است که مرحله دوم و نهایی افزایش سرمایه معادل ۱۵‌میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال از محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه پس از اخذ مجوز از سازمان بورس صورت پذیرد.