دوئل با روند

گروه بورس- کتاب «دوئل با روند» نوشته محمد شعبانی منتشر شد.

اولین کتاب از سری کتاب‌های «نگاه نو به بازار» با عنوان «دوئل با روند» نوشته محمد شعبانی (نیما آزادی) با همت شرکت‌ سرمایه‌گذاری کارآمد انتشار یافت. این کتاب با هدف ارائه مطالبی مفید به منظور تصمیم‌گیری فعالان بازارهای مالی نگاشته شده است.

از دیدگاه مولف، کتاب حاضر با نگاهی به نو به بازار، در صدد است امید معامله‌گران ایرانی به بازار سرمایه را افزایش دهد و به آنها این امکان را بدهد که با درک درست و صحیح مطالب در کنار روانشناسی درست بازار، در حوزه‌های مختلف، جذب بازارهای مالی شوند.

«دوئل باروند» در ۹ فصل نگاشته شده است که عبارتند از: شناسایی پیوست‌ها، معرفی روندها، الگوهای برگشتی، الگوهای ادامه دهنده، سطوح حمایت و مقاومت، کانالیزه کردن، استراتژی‌های معاملاتی ساده، سطوح حمایت و مقاومت مدرن و مفاهیم متفرقه در روندشناسی کتاب حاضر به عنوان منبعی ساده و روان برای آموزش تحلیل تکنیکال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مولف سعی کرده است با ارائه مثال‌های متعدد، از کلی‌گویی بپرهیزد و مطالب به صورت مختصر بیان شود.

«دوئل باروند» در تیراژ ۵۰۰۰نسخه توسط انتشارات دانش‌پژوهان جوان (۶۶۴۹۶۳۶۳ و ۶۶۴۸۵۲۳۴) منتشر شده است، علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق تماس با انتشاراتی یاد شده و نیز شرکت‌ سرمایه‌گذاری کارآمد (۴۴۲۰۳۲۷۲) اقدام کنند.