موج - معاون اقتصادی ایران خودرو گفت: با توجه به روند افزایش سریع قیمت سهام شرکت ایران خودرو، این شرکت در شرایط فعلی برنامه‌ای برای تعدیل سود هر سهم اعم از تغییر در فعالیت‌های عملیاتی یا درآمدهای غیر عملیاتی ندارد. علی مهری، با بیان این مطلب گفت: چنانچه تعدیل EPS ضروری باشد، شرکت به موقع و بطور رسمی از طریق بورس اطلاع‌رسانی می‌کند و با بستن نماد شرکت اقدام خواهد شد.

وی در رابطه با فروش سهام پارسیان تاکید کرد: سیاست اصلی شرکت، فروش سهام یاد شده است که البته تحقق این موضوع مستلزم فراهم شدن زمینه اجرایی آن است که با توجه به تغییرات، مداوم قیمت سهام یاد شده در بازار، شرایط مذاکره با خریداران بالقوه تغییر می‌یابد.

مهری اضافه کرد: این تغییرات حصول توافق نهایی را تا حدودی پیچیده می‌سازد و به طور حتم شرکت در صورت توافق نهایی با خریداران بالقوه سهام، ‌گزارش آن را به صورت رسمی انتشار و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی به سهامداران و فعالان بازار توصیه کرد بر پایه اطلاعات واقعی مستند به گزارش‌های رسمی شرکت در خصوص خرید و فروش سهام اقدام کنند.

معاون اقتصادی ایران خودرو خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات به هنگام، شفاف و صحیح به بازار یکی از وظایف مدیران بنگاه‌های اقتصادی است که ایران خودرو نیز به عنوان یک بنگاه بزرگ صنعتی و اقتصادی پاسخگو همواره در این راستا حرکت می‌کند.