گروه بورس- فنرسازی زر بودجه امسال را با افزایش پیش‌بینی کرد.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، پیش‌بینی عملکرد امسال فنرسازی زر در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۷‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۱‌درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۲‌درصد افزایش، هزینه‌های مالی هفت درصد کاهش، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۶۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات۳۸‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت دلایل تغییرات را افزایش تولید و فروش ناشی از درخواست شرکت سایپا و تولید محصولات جدید و فروش محصولات شرکت فرعی زرگلپایگان توسط شرکت اصلی عنوان کرده است.
فنرسازی زر درآمد هر سهم امسال را با ۸۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که عملکرد سه ماهه «خزر» در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۱۵ درصد افزایش فروش و ۲۷۵درصد افزایش سود هر سهم همراه است.
بر این اساس فنرسازی زر طی دوره سه‌ماهه منتهی به خرداد ماه شاهد 61میلیارد و 693میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و کسب 15 ریال سود به ازای هر سهم بود. بر اساس اطلاعات دریافتی هیات مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ 200 ریال به ازای هر سهم از سود عملکرد سال مالی 89 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.شرکت تاکنون نسبت به ارائه پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی اقدام نکرده است.همچنین تغییرات در صورت سود و زیان «خزر» مربوط به مبلغ 512میلیون ریال سود عملکرد سه ماهه شرکت فرعی (زرگلپایگان) است که در پایان سال مالی شناسایی می‌شود.