گروه بورس- ماشین‌سازی نیرومحرکه تا پایان دوره سه ماهه نخست سال جاری بیش از 74‌درصد از پیش‌بینی سود سالانه را محقق کرد.
بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «تمحرکه» با پوشش ۷۴‌درصدی سود سالانه خود از بودجه پیش‌بینی شده جلو افتاد. این شرکت سود هر سهم امسال را مبلغ ۵۴ ریال اعلام کرده است که ۴۰‌ریال از این رقم را به تحقق رساند.

این شرکت در همین مدت از فروش محصولات خود از جمله تجهیزات خط رنگ‌آمیزی، ماشین‌آلات مخصوص، ماشین‌آلات تست موتور و سایر بیش از 3/13‌میلیارد ریال درآمد کسب کرد.
«تمحرکه» در زمینه تجهیزات خط رنگ‌آمیزی با افزایش ۶‌درصدی فروش و در زمینه ماشین‌آلات مخصوص با رشد ۳۷۴‌درصدی فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه است.
پیش‌بینی عملکرد «تمحرکه» برای سال مالی 89 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش بدون تغییر، بهای تمام شده کالای فروش رفته یک‌درصد کاهش، سود عملیاتی 12‌درصد افزایش و سود خالص 2‌درصد کاهش نشان می‌دهد.
بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات مدیره در نظر دارد مبلغ ۳۰ریال سود نقدی را به ازای هر سهم جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۹ پیشنهاد کند.
این در حالی است که درصد پوشش مالیات شرکت غیرعادی است که شرکت دلیل آن را بیشتر مربوط به سهم با اهمیت سود سپرده‌های بانکی از سود خالص شرکت عنوان کرده است.