گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته بازار سهامداران فرابورس تنها شاهد معامله نماد لیزینگ ایرانیان بودند.

در همین حال در معاملات دیروز نماد معاملاتی «وایران» شاهد رشد ۹۵‌صدم‌درصدی قیمت بود. این در حالی است که لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی ۳‌میلیون و ۵۶۹هزار و ۳۸۸سهم و ارزش معاملاتی ۶میلیارد و ۴۱۹میلیون ریال به قیمت یک‌هزار و ۷۹۹ریال معامله شد.
انتشار صورت‌های 3ماهه فرابورس
در همین حال صورت‌های ۳ماهه نخست سال مالی ۸۹ فرابورس شرکت فرابورس تا پایان خرداد ماه با تحقق ۴۹‌ریال سود به ازای هر سهم مواجه شده است.
سود خالص شرکت فرابورس طی دوره سه ماه نخست امسال به مبلغ 4میلیارد و 886میلیون و 412هزار و 479ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 14‌درصد افزایش نشان می‌دهد. این در حالی است که بر اساس دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، فرابورس فقط صورت‌های میان‌دوره‌ای سه، شش و 9 ماهه و گزارش حسابرسی شده و حسابرسی نشده 6 ماهه و 12 ماهه به همراه گزارش هیات مدیره را منتشر می‌کند.
بر این اساس پیش‌بینی بودجه سال ۸۹ شرکت فرابورس منتشر نشده است. سود انباشته شرکت فرابورس تا پایان خرداد ماه مبلغ ۲۲میلیارد و ۱۰۵میلیون و ۵۰۷هزار و ۷۴۷ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۵درصد افزایش یافته است. همچنین فرابورس تا پایان خرداد ماه مبلغ ۴‌میلیارد و ۸۳۴میلیون و ۵۸۷هزار و ۹۷۶ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی در صورت‌های خود داشته است.