گروه بورس- شرکت توسعه شهری توس‌گستر سود هر سهم سال منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ را ۳۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، این شرکت در نیمه اول سال نه تنها سودی محقق نکرد، بلکه ۱۵‌ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

این شرکت سود پس از کسر مالیات امسال را با ۱۴۲میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال افزایش نسبت به سال قبل پیش‌بینی کرد.

«وتوس» فروش سال ۸۹ را ۹۵میلیارد و ۹۷۳میلیون ریال پیش‌بینی کرد که ۶ ماهه ۸۳۶میلیون ریال آن را پوشش داد. این پیش‌بینی در مقایسه با سال قبل ۱۵۸درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین سود ناخالص این شرکت ۲۴میلیارد ریال پیش‌بینی شد که ۴۷۶میلیون ریال آن در نیمی از سال به تحقق رسید.

شرکت همچنین از سه‌هزار و ۹۶۸میلیون ریال پیش‌بینی سود عملیاتی در نیمی از سال سه‌هزار و ۸۶۲میلیون ریال زیان محقق کرد. پیش‌بینی سود عملیاتی شرکت نیز برای سال مزبور نسبت به سال قبل ۸‌هزار و ۶۱۹میلیون ریال افزایش دارد.

بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۰دی ماه ۸۷، در خصوص افزایش سرمایه شرکت تا مبلغ ۵۵۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران طی مدت دو سال از تاریخ برگزاری مجمع با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به هیات مدیره تفویض اختیار شده است که در مرحله اول افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۳۸۳میلیارد و ۶۸۴میلیون ریال اجرا و در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۸۸ به ثبت رسیده است.