فرید هلالات- قیمت سهام شرکت در قالب پنج موج الیوت تا محدوده 1398 تومان رشد کرده و با تشکیل الگوی دوقلوی سقف کوچکی همراه بوده است.

الگوی مزبور در قالب موج A از سه موج تصحیح الیوت به هدف برخورد کرده و در نهایت قیمت در قالب موج B تا محدوده ۱۳۲۰ تومان رشد کرده است. حال این طور به نظر می‌رسد که قیمت سهام شرکت موج C الیوت را در دستور کار خود داشته باشد.بر اساس آنچه گفته شد این احتمال وجود دارد که قیمت تا محدوده ۱۰۵۰ تومان افت کند. این احتمال در تحلیل‌های اخیر سهام شرکت نیز به اطلاع خوانندگان محترم رسید. عدد اسیلاتور شاخص قدرت نسبی در میانه راه افت قرار دارد و بنابراین شکسته شدن حفره ۱۱۶۰ - ۱۱۸۵ تومان رو به پایین محتمل است.
افت احتمالی قیمت دلیلی بر کم ارزش بودن سهام شرکت نیست، بلکه این طور به نظر می‌رسد که پس از تشکیل موج C بازار سهام شرکت رشد مناسبی را تا محدوده 1700 تومان تجربه کند.محدوده 1236 تومان اولین حمایت در پیش روی سهام شرکت است. در صورت شکسته شدن 1236 تومان محدوده 1160 - 1185 تومان مهم‌ترین سطح حمایتی است؛ به طوری که شکسته شدن 1160 تومان می‌تواند با افت تا محدوده 1050 تومان همراه باشد.
در این محدوده حمایت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه حائز اهمیت است.به لحاظ تکنیکال هنوز سیگنال خرید صادر نشده است، اما پیگیری نوسانات قیمت به جهت خرید در نقطه مطلوب الزامی است.
FARID.HELALAT@GMAIL.COM
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.