فرید هلالات- در تحلیل اخیر سهام شرکت موتوژن سیگنال خرید سهام شرکت در محدوده 135 تومان به سبب تشکیل الگوی دو قلوی کف بلند‌مدت و نیز الگوی سر و شانه میان مدت به اطلاع خوانندگان محترم رسید.

هدف کلاسیک الگوی مزبور در محدوده ۲۰۲ تومان قرار دارد. این در حالی است که هیجان خرید، قیمت را تا محدوده ۱۶۵ تومان معادل ۲۲‌درصد نوسان مثبت نسبت به سیگنال خرید در ۱۳۵ تومان همراهی کرده و این طور به نظر می‌رسد که قیمت بتواند به سطوحی بالاتر نیز دست یابد. بر اساس آنچه گفته شد بازار سهام شرکت در میانه رشد محسوب شده و باید در قالب دنبال کردن قیمت سطوح مقاومت در پیش روی جبهه خرید مورد توجه قرار گیرند.
اولین مقاومت مهم در محدوده 165 تومان به سبب قرار داشتن قیمت در محدوده میانگین متحرک 200 هفته ای است. با توجه به توقف نماد به جهت افزایش سود هر سهم شرکت، احتمالا بازگشایی قیمت می‌تواند به شکسته شدن مقاومت 165 تومان منجر شود.
مقاومت مهم دیگر در محدوده ۱۸۵ - ۱۸۴ تومان قرار دارد. در این محدوده برخورد قیمت به ۲/۳۸‌درصد فیبوناچی بلند‌مدت و ۸/۱۶۱‌درصد فیبوناچی میان مدت حائز اهمیت است.
200 - 207 تومان محدوده مقاومتی قدرتمند و متراکمی است. در این محدوده هدف کلاسیک الگو‌های برگشتی و تصحیح 50‌درصد فیبوناچی بلند‌مدت مورد توجه است.
همچنین تحقق ۲۳۰ تومان به عنوان هدف هیجانی، منوط به شکسته شدن ۲۰۷ تومان و شرایط نمودار در آن هنگام است.
FARID.HELALAT@GMAIL.COM
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.