گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد طی خرداد ماه سهام چهار شرکت را تحصیل کرد. بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «وتوکا» در ماه گذشته سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، بانک پارسیان، بیمه البرز و مالی و اعتباری سینا را به پرتفوی خود افزود. بهای تمام شده این تعداد سهام معادل ۴۳۱میلیون ریال اعلام شد.

همچنین در ماه قبل «وتوکا» اقدام به خرید سهام گروه بهمن کرد که از این بابت مبلغ ۱۴میلیون ریال سود شناسایی کرد.

از سوی دیگر، تعداد ۲۰۰هزار سهم گروه بهمن به مبلغ ۲۷۶میلیون ریال واگذار شد.در این مدت ارزش بازار پایان دوره «وتوکا» در مقایسه با بهای تمام شده آن ۵۲درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت نزدیک به ۵۰‌درصد از پرتفوی خود را در گروه سایر تجهیزات حمل‌ونقل متمرکز کرده است که بیشترین سهام در این گروه به شرکت‌های غیربورسی اختصاص دارد. همچنین «وتوکا» ۱۱‌درصد از پرتفوی خود را به فلزات اساسی اختصاص داده است که ارزش بازار این گروه نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره ۱/۱۲‌درصد رشد داشت.

«وتوکا» در سبد سهام بورسی خود سهام شرکت‌های حمل‌ونقل توکا، فولاد خراسان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، بانک پارسیان، زامیاد، پتروشیمی اراک، مس شهید باهنر، بیمه البرز، مالی و اعتباری سینا، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، توسعه صنعتی، کالسیمین، صندوق بازنشستگی کشوری، گل‌گهر و گروه بهمن را دارا است.