گروه بورس- نسترن فیروز: معامله‌گران بازار فرابورس برای چهارمین روز شاهد رقابت بر سر بلوک سپرده‌گذاری مرکزی بودند که این رقابت بین ۲ گروه تا قیمت ۳۶۱۶ریال پیگیری شد و ادامه رقابت به امروز موکول شد. در همین حال در معاملات دیروز صف فروش بسیار ناچیزی به تعداد ۷هزار سهم برای نماد کویرتایر تشکیل شد. همچنین روز گذشته نماد معاملاتی «کمرجان» شاهد رشد ۸۷/۴‌درصدی قیمت بود. این در حالی است که سه نماد بیمه دی، لیزینگ ایرانیان، کویرتایر هر کدام به ترتیب با ۳۹صدم درصد، ۶۴‌صدم درصد و ۵‌درصد افت قیمت روبه‌رو شدند. از سوی دیگر لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی یک‌میلیون و ۷۰۴هزار سهم و ارزش معاملاتی ۲میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد. همچنین مرجان‌کار با حجم معاملاتی ۷۱۰سهم به ارزش معاملاتی ۲میلیون ریال رسید.

از سوی دیگر بیمه دی با ارزش معاملاتی ۳۰۷میلیون ریال توانست ۱۱۹هزار سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند. این در حالی است که نماد معاملاتی «پکویر» با حجم معاملاتی ۳۵۵سهم و بدون کسب ارزش معاملاتی به قیمت یک هزار و ۴۰۶ریال معامله شد. در پایان یادآور می‌شود که حجم کل بازار OTC روز گذشته به یک‌میلیون و ۸۲۴هزار سهم و ارزش کل به ۳میلیارد و ۱۹۹میلیون ریال رسید.

افت حجم معاملات

از سوی دیگر در پایان هفته گذشته ارزش کل معاملات بازار فرابورس به ۴۰۸میلیارد ریال رسید. همچنین حجم کل معاملات بازار ۱۴‌میلیون سهم شد که در مقایسه با هفته ماقبل ۲‌میلیون افت را تجربه کرد. این در حالی است که تعداد کل معاملات به یک‌هزار و ۴۰۵ریال رسید.