گروه بورس- نسترن فیروز: معامله‌گران بازار فرابورس روز گذشته را در حالی سپری کردند که تنها نماد بیمه دی معامله شد.

در همین حال در معاملات روز گذشته بلوک سوم سپرده‌گذاری مرکزی با قیمت ۳۱۶تومان معامله شد. همچنین دیروز نماد یکه‌تاز بازار روز کاری منفی را سپری کرد و با افت ۲۱/۳درصدی قیمت به کار خود پایان داد.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «ودی» با حجم معاملاتی یک‌میلیون و 103هزار و 360سهم و ارزش معاملاتی 2میلیارد و 827میلیون ریال به قیمت 2هزار و 563ریال معامله شد.
بلوک چهارم «سپرده‌گذاری» در راه است
بنابر اطلاعیه شرکت فرابورس بلوک چهارم سهام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به تعداد یک‌میلیون و 300هزار سهم معادل 3/1‌درصد از سهام شرکت، به صورت نقد و یکجا به قیمت پایه هر سهم 2هزار و 720ریال در نماد «سپرده4» از طریق بازار سوم فرابورس روز دوشنبه 31 خرداد ماه عرضه خواهد شد.
همچنین متقاضیان باید تعداد و درصد مورد نظر برای خرید را تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۹خرداد ماه از طریق کارگزار به اداره امور بورس‌ها و بازارهای سبا (سازمان بورس و اوراق بهادار) ارسال کنند. متقاضیانی که برای بلوک‌های قبلی از اداره مذکور موافقت کتبی دریافت کرده‌اند، در این مرحله نیز به موافقت کتبی اداره یاد شده نیاز دارند. همچنین، کارگزاران باید قبل از ورود سفارش خرید به سامانه معاملات، از موافقت کتبی اداره مذکور اطمینان حاصل کنند.