گروه بورس - چادرملو پیش‌بینی در آمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 89 را با 6‌هزار میلیارد‌ ریال سرمایه اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «کچاد» درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه مزبور مبلغ ۴۲۹‌ریال اعلام کرد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که در سال مالی جاری بیش از ۶‌هزارو ۴۸۶‌میلیارد‌ریال فروش داشته باشد. افزایش فروش «کچاد» در مقایسه با سال مالی قبل برابر ۲۸‌درصد است.
چادرملو در 23 فروردین ماه سود هر سهم را با دو هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 1288 ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل را افزایش سرمایه عنوان کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «کچاد» برای سال مالی ۸۹ در مقایسه با عملکرد واقعی (حسابرسی شده) سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۲‌درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۲‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۴‌درصد افزایش نشان می‌دهد.
مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 28 اردیبهشت ماه 89، سرمایه شرکت از مبلغ دوهزارمیلیارد ریال به مبلغ 6هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است. با توجه به توافق‌نامه میان شرکت‌های تولیدکننده سنگ‌آهن داخلی و شرکت‌های تولیدکننده فولاد در خصوص تعیین نرخ فروش و خرید سنگ‌‌آهن، مقرر شده است که در خصوص شرکت چادرملو، قیمت فروش هر تن سنگ‌آهن به شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب میزان 10‌درصد و 12‌درصد میانگین نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان تعیین شود.
بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت فولاد خوزستان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۸۹ میانگین نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان برای سال مالی ۸۹ مبلغ ۵میلیون و ۹۸هزار و ۲۰۰ریال، به ازای هر تن اعلام شده است.