گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته با انتشار خبر بورسی شدن بیمه دی این نماد شاهد تشکیل صف خرید به تعداد یک‌میلیون و 100هزار سهم بود.

در همین حال در معاملات دیروز صف فروشی به تعداد ۴۵هزار سهم برای نماد کویرتایر تشکیل شد. از سوی دیگر روز گذشته سه نماد مرجان‌کار، لیزینگ ایرانیان و کویرتایر به ترتیب با افت ۲۶‌صدم درصد، ۰۴/۱درصد و ۹۹/۴‌درصد قیمت روبه‌رو شدند و به کار خود پایان دادند.
همچنین نماد بیمه دی روز گذشته تنها نماد مثبت بازار فرابورس بود که با رشد 61/2درصد قیمت روز کاری خود را سپری کرد.
از سوی دیگر «ودی» با حجم معادلاتی معادل یک‌میلیون و ۷۶‌هزار و ۱۱۳ سهم و ارزش معاملاتی ۲میلیارد و ۶۲۴میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد شناخته شد.
این در حالی است که مرجان کار با ارزش معاملاتی 19‌میلیون ریال توانست 5هزار و 222 سهم از حجم بازار را به خود اختصاص دهد. همچنین لیزینگ ایرانیان با حجم معاملات 350هزار و 317سهم و ارزشی معادل 630میلیون ریال به قیمت یک‌هزار و 801ریال معامله شد. از سوی دیگر کویرتایر با حجم 7‌هزار سهم به ارزش معاملاتی 9میلیون ریال رسید. در پایان یادآور می‌شود که ارزش کل بازار OTC روز گذشته به 3‌میلیارد و 282میلیون ریال و حجم کل به یک‌میلیون و 438هزار و 652سهم رسید.
«صندوق بانک‌ها» خریدار ۵‌درصدی CDS
از سوی دیگر خریدار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار مشخص شد. به گزارش خبرنگار ما، این بلوک 5‌درصدی پس از دو روز رقابت سرانجام روز گذشته به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها رسید.
بنابراین گزارش، مدیرعامل کارگزاری حافظ (کارگزار خریدار) در گفت‌وگو با «سنا» از خرید بلوک ۵‌درصدی CDS برای صندوق بانک‌ها خبر داده است. گفتنی است، این بلوک ۵‌درصدی که با قیمت ۲‌هزار و ۷۲۰ریال عرضه شده بود، بعد از دو روز رقابت به قیمت ۳‌هزار و ۱۸۳ریال به صندوق بازنشستگی بانک‌ها رسید. ارزش این بلوک ۱۵میلیارد و ۶۹۰میلیون ریال بود.