مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لاستیکی سهند با حضور بیش از 70درصد از سهامداران شرکت برگزار شد.

در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لاستیکی سهند، مدیرعامل شرکت گزارش هیات مدیره را به استماع حاضران رساند و پس از آن حسابرس و بازرس قانونی شرکت نیز گزارش خود را قرائت کرد.
در راستای برگزاری مجمع صورت‌های مالی شرکت مطابق دستور جلسه مجمع به تصویب جمیع آرای سهامداران قرار گرفت. همچنین تقسیم مبلغ 70 ریال سود به ازای هر سهم میان صاحبان سهام از دیگر تصمیمات جلسه یاد شده بود.


عملکرد شرکت در سال مالی 88
۱- تولید
شرکت لاستیکی سهند در سال مالی 88 بیش 2800تن انواع محصولات را تولید کرد که در مقایسه با سال قبل 21‌درصد افزایش تولید را به همراه داشته است. انواع محصولات شرکت شامل انواع تسمه نقاله، کفپوش‌های ورزشی و ورق‌های لاستیکی (مقاوم به روغن، ازون، حرارت، سایش) قطعات اکسترودی آستر کردن مخازن و روکش کردن غلطک و انواع کامپاندها می‌باشد.
۲ -فروش
در بخش فروش شرکت «پسهند» با اتکا به برنامه‌ریزی جدید در زمینه هموار ساختن شرکت فروش و جذب مشتریان جدید، در سال 88 توانست میزان فروش خود را از 79میلیارد و 483میلیون ریال در سال 87 به 109میلیارد و 797میلیون ریال برساند. با توجه به تغییرات یاد شده در شرکت، افزایش فروش 38درصدی قابل مشاهده است.
این امر در جهت ایجاد و تشکیل واحد مهندسی فروش برای برقراری ارتباط قوی و نگاه فنی به درخواست مشتریان و سرعت در ارائه خدمات به موقع و حضور در انجمن‌های صنفی مربوطه که بخش مهمی از این کارخانجات به خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت اقدام کرده‌اند، صورت گرفته است.


3- عملکرد مالی شرکت
این شرکت در سال مالی ۸۸ توانست ۳۰۲ریال سود به ازای هر سهم خود را محقق کند. این در حالی است که سود سال مالی ۸۷ برابر ۹۴ ریال بود. پیش‌بینی درآمد هر سهم ۸۸ «پسهند» در مقایسه با سال مالی ۸۷ معادل ۲۱۱درصد افزایش نشان می‌دهد.
از این رو مطابق صورت‌های مالی شرکت، سود خالص در سال مالی 88 برابر 21میلیارد و 150میلیون ریال اعلام شده است. این سود در سال 87 برابر 6میلیارد و 568میلیون ریال بود. با توجه به تغییرات اعمال شده در مدیریت شرکت نیز سود عملیاتی «پسهند» از 9/5 میلیارد ریال در سال 87 به بیش از 22میلیارد ریال در سال 88 رسید که سود عملیاتی سال مالی 88 نسبت به سال ماقبل معادل 273درصد رشد را تجربه کرده است.