گروه بورس- نسترن فیروز: معامله‌گران بازار بورس روز گذشته پس از یک روز کاری آرام و متعادل، شاهد تشکیل صف‌های خرید برای دو شرکت بیمه دی و حق تقدم بیمه دی بودند.
این در حالی است که دیروز بیمه دی با ۱۹‌میلیون و ۴۶۳هزار سهم و حق تقدم بیمه دی شاهد ۱۸‌میلیون صف خرید بودند و به کار خود پایان دادند.

از سوی دیگر نماد معاملاتی «پکویر» در ساعات پایانی روز کاری گذشته شاهد تشکیل صف خرید بسیار جزئی بود. همچنین «کمرجان» بعد از چند روز غیبت دوباره معامله شد و شاهد رشد 81/2‌درصدی قیمت بود. این در حالی است که دیروز هر پنج شرکت فرابورسی روز کاری مثبتی را تجربه کردند. از سوی دیگر بیمه دی با 71/4‌درصد، حق تقدم بیمه دی با 62/4درصد، کویرتایر با 81/2درصد و لیزینگ ایرانیان با 29‌صدم درصد رشد روبه‌رو و به کار خود پایان دادند.
همچنین «ودی» با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۴۱۸میلیون ریال توانست ۸۳۹هزار و ۱۴۳سهم از معاملات بازار را از آن خود کند.
از سوی دیگر حق تقدم بیمه دی با حجمی معادل 4میلیون و 311هزار و 42سهم و ارزشی معادل 2میلیارد و 541میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد معرفی شد.
این در حالی است که «پکویر» با ارزشی معادل ۱۶۸میلیون ریال و حجمی معادل ۱۳۵هزار و ۶۲۰سهم به قیمت یک‌هزار و ۴۲۴ریال معامله شد. همچنین «کمرجان» با ۲۰میلیون ریال ارزش، توانست ۵هزار و ۵۰۰سهم از سهام معامله شده بازار را به خود اختصاص دهد.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «وایران» با حجمی معادل 475هزار و 129سهم به ارزش 829میلیون ریال رسید. یادآور می‌شود که در مجموع حجم کل بازار OTC روز گذشته به 5‌میلیون و 766هزار و 434سهم و ارزش کل به 4‌میلیارد و 976میلیون ریال رسید.