سنا- مدیر فن‌آوری اطلاعات سازمان بورس مهم‌ترین سرفصل‌های کاری این مدیریت در سال گذشته را تشریح کرد. «علی عبدالهی» ادامه داد: توسعه کمی و کیفی سامانه‌های اطلاع‌رسانی، ارتقای سطح امنیتی و کیفی بستر ارتباطی سازمان با اجرای فاز دوم شبکه رایانه‌ای سازمان، اجرای برنامه‌های آموزشی جهت ارتقای دانش کارشناسان بورس در حوزه IT و توسعه سیستم تحت وب پاسخگویی به شکایات، دیگر برنامه‌های این مدیریت به شمار می‌رفتند که برخی از آنها به انجام رسیده و برخی دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته پنج جلسه شورای راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه برگزار شد. به علاوه ۳۰ جلسه مختلف هم توسط کمیته فن‌آوری اطلاعات برگزار شد.

مدیر فن‌آوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری جلسات هیات مدیره شرکت فن‌آوران بازار سرمایه را از دیگر برنامه‌های این مدیریت در سال ۸۸ اعلام کرد و افزود: در این مدت، به منظور تبادل نظر و همراستا کردن مسیر توسعه فن‌آوری اطلاعات بازار سرمایه، اخذ نظرات، پیشنهادها و شناسایی مشکلات و دغدغه‌ها، تعامل و تماس با شرکت‌های نرم‌افزاری بازار سرمایه و مدیران فن‌آوری اطلاعات ذی‌نفعان کلیدی بازار سرمایه در قالب بازدید و برگزاری نشست مشترک در دستور کار قرار داشت.

«عبدالهی» شرکت در جلسات شورای راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات وزرات اقتصاد، شرکت در جلسات کارگروه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، تهیه و تنظیم گزارش‌های کارشناسی جهت ارائه به مراجع ذی‌صلاح، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی امضای دیجیتال در سامانه کدال برای ناشران، راه‌اندازی سامانه ویدئو کنفرانس سازمان و حضور فعال در سومین همایش «امضای دیجیتالی و تحقق دولت الکترونیک» و ارائه نتایج پروژه امضای دیجیتال سامانه کدال و اخذ لوح تقدیر برای سازمان را از دیگر برنامه‌های این مدیریت در سال ۸۸ برشمرد.