گروه بورس- سیمان فارس و خوزستان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اردیبهشت ماه سال 1390 را اعلام کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «سفارس» درآمد هر سهم سال مالی ۹۰ را با ۴‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.
سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ در شرکت‌های فرعی بر اساس سیاست‌های هلدینگ و رویه یکسان با زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی صاحبان سهام بر مبنای 90‌درصد سود خالص سال مالی منتهی به اردیبهشت 1389 آنها و به نسبت سهام تحت تملک پیش‌بینی شده است.
سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌های سرمایه‌پذیر (سیمان ارومیه و سیمان قائن) که همگروه با هلدینگ شرکت‌ سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سهامی عام) و شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان هستند، بر اساس رویه یکسان با زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی صاحبان سهام آنها که توسط هلدینگ اجرا می‌شود، بر مبنای ۹۰‌درصد سود خالص سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۸۹ آنها و به نسبت سهام تحت تملک پیش‌بینی شده است.
سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سیمان مازندران، سیمان شرق و سیمان سپاهان بر اساس سود نقدی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به اسفند 88 آنها و به نسبت سهام تحت تملک شناسایی شده است.
این در حالی است که پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۹۰ «سفارس» در مقایسه با سال مالی قبل از ۶‌درصد افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری، ۵‌درصد افزایش سود عملیات، ۶۳‌درصد کاهش درآمدهای متفرقه، ۲۴‌درصد افزایش هزینه‌های مالی و ۴‌درصد افزایش سود خالص، برخوردار است. بنابر اطلاعات حسابرسی شده سال مالی ۸۹ «سفارس» برای هر سهم مبلغ ۳۰۲ریال سود پیش‌بینی کرده است. دلایل تغییر در پیش‌بینی سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها در دوره منتهی به اردیبهشت امسال نسبت به پیش‌بینی قبلی، تغییر در عرضه سهام پرتفوی است. همچنین کاهش در پیش‌بینی هزینه‌های مالی امسال نسبت به پیش‌بینی قبلی به علت کاهش در میزان استفاده از تسهیلات بانکی است.