گروه بورس - طرح تعویض و بازسازی ناوگان تراکتورهای فرسوده با همکاری و مشارکت شرکت تراکتورسازی ایران اجرایی خواهد شد. معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات گیاهی در بازدید از مجتمع تراکتورسازی ایران با اعلام مطلب فوق گفت: شرکت تراکتورسازی ایران به عنوان یک قطب صنعتی بزرگ و عظیم مایه غرور و افتخار ملی بوده و در اجرای طرح تعویض تراکتورهای فرسوده نقش اصلی و محوری بر عهده خواهد داشت.

دکتر جهانسوز با اشاره به‌امکانات و توانمندی‌های بالای شرکت تراکتورسازی ایران در تولید و عرضه تراکتور اظهار داشت: شرکت تراکتورسازی ایران با برخورداری از توانمندی‌ها و پتانسیل بالای خود می‌تواند در تامین انواع نیازهای کشاورزی و افزایش ضریب مکانیزاسیون این بخش نقش کلیدی داشته و باعث پیشرفت و افتخار بخش کشاورزی کشور شود.

معاون وزیر کشاورزی در امور تولیدات گیاهی حمایت از شرکت تراکتورسازی ایران را حمایت از تولید و پیشرفت کشاورزی کشور عنوان کرد و افزود: با ایجاد تعامل بین وزارت جهاد کشاورزی و شرکت تراکتورسازی ایران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم می‌توان نسبت به افزایش تولید و عرضه تراکتور و بالطبع افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی اقدام کرد. معاون وزیر کشاورزی در امور تولیدات گیاهی در خاتمه روان‌سازی و تسهیل روند ارائه تسهیلات و یارانه‌های خرید تراکتور، حل شدن کامل مشکل شماره‌گذاری تراکتور در کشور و روشن شدن مساله وثیقه بانکی برای خرید تراکتور را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همت مضاعف و کار مضاعف ضمن حل شدن موانع و مشکلات، شاهد موفقیت و سربلندی شرکت تراکتورسازی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی باشیم.

در ادامه مهندس نجفی آذر، مدیرعامل شرکت مهندسی و تامین قطعات تراکتورسازی ایران نیز ارائه به موقع تسهیلات و یارانه‌های خرید تراکتور را در جهت حمایت از کشاورزان مهم ذکر کرد و اظهار داشت: با ارائه به موقع تسهیلات بانکی گامی بلند در جهت حمایت از کشاورزان برداشته شده و این قشر زحمتکش خواهد توانست نسبت به تامین نیازهای خویش و افزایش محصولات کشاورزی اقدام کند.

همچنین مهندس عباسی، معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی ایران از آمادگی این شرکت در اجرای طرح تعویض تراکتورهای فرسوده خبر داد و افزود: شرکت تراکتورسازی ایران با برخورداری از امکانات بالا و نیروهای فعال و متعهد ضمن تامین بیش از ۹۵ درصد تراکتور کشور، برای اجرای مطلوب طرح تعویض تراکتورهای فرسوده‌ آمادگی کامل دارد. معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی ایران تنوع تولید، افزایش کیفیت و کاهش مصرف سوخت را از اهداف اصلی شرکت تراکتورسازی عنوان کرد و وجود شبکه گسترده نمایندگی و خدمات پس از فروش را از مزایای عمده و ممتاز این شرکت برشمرد.