گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته بازار فرابورس روز کاری مثبتی را تجربه کرد و شاهد تشکیل صف‌های خرید برای چهار شرکت مرجان‌کار، کویرتایر، حق تقدم بیمه دی و بیمه دی بود.

در همین حال دیروز مرجان کار شاهد ۲۰هزار سهم، کویرتایر ۱۴۹هزار سهم، بیمه دی یک‌میلیون و ۹۵۰هزار سهم و حق تقدم بیمه دی ۱۲میلیون و ۶۰۰هزار سهم صف خرید بودند.

همچنین دیروز تمامی نمادهای معاملاتی با رشد چشمگیر قیمت مواجه شده و به کار خود پایان دادند. این در حالی است که مرجان کار، حق تقدم بیمه دی، کویرتایر و بیمه دی دیروز شاهد رشد به ترتیب ۹۸/۴درصد، ۹۳/۴درصد، ۵۸/۴درصد و ۲۳/۴درصد قیمت شدند. از سوی دیگر مرجان کار با حجم ۱۶۰هزار سهم توانست به قیمت ۳هزار و ۵۰۱ریال معامله شود. همچنین حق تقدم بیمه دی با حجم ۸۳۳هزار و ۵۱۱سهم به ارزشی معادل ۴۴۳میلیون ریال دست یافت. این در حالی است که نماد معاملاتی «پکویر» دیروز با حجم ۶۲میلیون ریال، ۵۰هزار و ۷۰۰سهم از سهام معامله شده را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر «ودی» با حجمی معادل ۸۴۹هزار و ۶۳ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۰۲میلیون ریال رسید. همچنین لیزینگ ایرانیان بعد از چند روز کاری که شاهد افت قیمت بود در معاملات دیروز توانست با رشد قیمت معادل ۲۸/۲درصد به قیمت یک‌هزار و ۷۹۷ریال برسد و یک‌میلیون و ۱۰هزار سهم از سهام معامله شده بازار را از آن خود کند. در پایان یادآور می‌شود که حجم کل بازار OTC دیروز به ۲میلیون و ۷۴۳هزار سهم و ارزش کل بازار به ۳میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال رسید.