گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته بازار فرابورس شاهد تشکیل صف‌های خرید برای سهام بیمه دی و حق تقدم بیمه دی بود که این صف‌ها تا پایان این روز کاری ادامه داشتند. در همین حال در پی تشکیل این صف‌ها ۲۵۰هزار سهم برای بیمه دی و ۲میلیون و ۱۰۰هزار سهم برای حق تقدم بیمه دی به جا ماند. همچنین در بازار دیروز نماد معاملاتی «کمرجان» غیبت داشت و هیچ معامله‌ای برای مرجان کار انجام نشد.

از سوی دیگر روز گذشته سه شرکت حق تقدم بیمه دی، بیمه دی و کویرتایر به ترتیب با رشد قیمتی معادل ۵درصد، ۷۹/۴درصد و ۸صدم‌درصد به کار خود پایان دادند.

همچنین لیزینگ ایرانیان شاهد افت ۲۲صدم‌درصدی قیمت بود. این در حالی است که نماد معاملاتی «ودی» با حجم یک‌میلیون و ۶۷۰هزار سهم و ارزشی معادل ۲میلیارد و ۵۹۲میلیون‌ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد معاملاتی بازار دیروز شناخته شد.

از سوی دیگر لیزینگ ایرانیان با ارزش ۲میلیارد و ۴۵۸میلیون‌ریال توانست یک‌میلیون و ۳۸۳هزار سهم از سهام معامله شده را از آن خود کند. همچنین «پکویر» در معاملات دیروز موفق شد ۴هزار و ۹۰۰سهم را به خود اختصاص دهد و به ارزش ۵میلیون ریال دست پیدا کند.

از سوی دیگر حق تقدم بیمه دی با حجمی معادل ۷۴۱هزار سهم توانست به قیمت ۴۸۳ریال معامله شود.

در پایان یادآور می‌شود که در مجموع بازار OTC دیروز ارزش کل معاملات ۵میلیارد و ۴۱۲میلیون ریال و حجم کل به ۳میلیون و ۷۹۸هزار و ۱۸۸سهم رسید.