گروه بورس- شرکت سخت آژند تا پایان دوره ۶ ماه منتهی به پایان اسفند ماه ۸۸ مبلغ ۶۹ ریال زیان شناسایی کرد. براساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثاژن» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ را مبلغ ۱۱۳ ریال سود پیش‌بینی کرده است که در پایان دوره یادشده به زیان رسیده است.

پیش‌بینی عملکرد «ثاژن» برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۶۵۲ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۸۴۶ درصد افزایش، سود عملیاتی مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۲۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.

درآمد سرمایه‌گذاری‌های شرکت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال (معادل ۱۲۴ درصد سود خالص پس از کسر مالیات و مبلغ ۱۴۰ ریال به ازای هر سهم) است که بنابر اعلام شرکت ناشی از فروش سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فرعی آژند امجد (میزان مالکیت ۶۱/۸۶ درصد) و آژند توسعه شهرستانک (میزان مالکیت ۹۵ درصد) به ترتیب به میزان ۱۵ درصد و ۶۵ درصد و با نرخ‌های تعیین شده توسط پرسنل فنی و بازاریابی شرکت است.

این شرکت در برنامه‌های خود افزایش سرمایه از یکصد میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد. شرکت سخت آژند پیش‌بینی کرده است که معادل ۵۰ درصد از سود خالص را میان صاحبان سهام تقسیم کند.