سومین دوره آموزشی تکنوفاندامنتال برگزار می‌شود

گروه بورس- سومین دوره آموزشی تکنوفاندامنتال با حضور اساتید خبره بازار سرمایه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، دوره‌‌های آموزشی تکنوفاندامنتال که از زمستان سال گذشته از سوی شرکت برنااندیشه برگزار و مورد استقبال قابل‌توجه فعالان بازار سرمایه نیز قرار گرفته بود، در سال ۸۹ نیز قرار است ادامه پیدا کند. از این رو سومین دوره از مجموعه دوره‌های آموزشی تکنوفاندامنتال از اول اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در این دوره آموزشی معامله‌گران بازار سرمایه در ۱۱ جلسه و مجموعا طی ۴۲ ساعت تحلیل مقدماتی و پیشرفته بنیادی و تکنیکال را فرا می‌گیرند و شرکت‌کنندگان در دوره از امکانات کمک آموزشی شامل بسته نرم‌افزاری رایگان و اشتراک رایگان ۳ ماهه سایت تحلیلی برنا اندیشه بهره‌مند شده و همچنین در طول دوره یک سبد سهام که حاصل تحلیل‌های کارشناسی شده اساتید است به حاضران پیشنهاد می‌شود. این دوره آموزشی از اول اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی از آن است که همزمان با برگزاری سومین دوره تکنوفاندامنتال، نخستین دوره آموزشی مقدماتی بورس برای افرادی که با بازار سرمایه آشنا نبوده و تجربه معاملات سهام در بورس را ندارند، برگزار خواهد شد. دوره آموزش مقدماتی بورس نیز در ۹ جلسه برگزار خواهد شد که نهم اردیبهشت زمان برگزاری نخستین جلسه این دوره‌ها است. علاقه‌مندان به شرکت در دوره آموزشی تکنوفاندامنتال و مقدماتی بورس می‌توانند با شماره تلفن ۳-۲۲۷۷۰۶۵۲ تماس بگیرند.