گروه بورس- کابل‌های مخابراتی شهید قندی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۹ را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۹ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۱‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۸‌درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۶‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۳۵میلیارد و ۳۷میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.

مطابق بند ۴ گزارش حسابرس درباره اطلاعات مالی پیش‌بینی سال مالی آینده افزایش فروش «بکام» با فروش برآوردی و حسابرسی نشده صورت گرفته است.

در پیش‌بینی سود خالص، مالیات عملکرد در شرکت اصلی برای سال‌های مالی ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ محاسبه نشده است.

اگر چه عدم احتساب ذخیره توسط هیات مدیره شرکت انطباق شرایط با مفاد ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل و نوسازی کشور عنوان شده، معهذا با توجه به عدم پذیرش موضوع اخیر‌الذکر توسط مقامات مالیاتی که به موجب برگ تشخیص‌های سال ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ جمعا به مبلغ ۵۲.۳۴۶میلیون ریال مطالبه کرده است و نیز تعیین درآمد مشمول مالیات برای سال ۱۳۸۷ به مبلغ ۱۸۵۷میلیون ریال توسط حسابدار رسمی انجام تعدیلاتی بر صورت سود و زیان مورد گزارش ضرورت داشته که تعیین آن منوط به خاتمه رسیدگی مقامات مالیاتی و اظهارنظریه قطعی توسط مرجع مذکور است.

مطابق بند ۲-۵ گزارش حسابرس درباره اطلاعات مالی پیش‌بینی سال مالی ۸۹ حساب موجودی مواد و کالا شامل موجودی راکد، فاقد کاربرد که حجم ریالی آن در محدوده رسیدگی‌های این موسسه مبلغ ۲۵میلیارد و ۶۱۸میلیون ریال بوده و در شرایط حاضر مستلزم کاهش ارزش نسبت به ارزش دفتری می‌باشد، است. هر چند در این رابطه مبلغ ۱۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال ذخیره کاهش ارزش در حساب‌ها تامین شده است،‌ لیکن در غیاب اطلاعات دقیق و قابل اتکا اظهارنظر نسبت به کفایت ذخیره موجود و نیز اثرات احتمالی این امر بر صورت سود و زیان مقدور نیست.

همچنین هیات مدیره در نظر دارد ۲۱۶ریال سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۹

پیشنهاد کند.