گروه بورس- هدیه لطفی: در بازار فرابورس روز گذشته تنها ۲۱هزار سهم دادوستد شد و ارزش کل معاملات به رقم سه‌میلیون تومان رسید. روز گذشته مجامع شرکت بیمه دی برگزار شد و افزایش سرمایه این شرکت به تصویب رسید و بدین ترتیب سرمایه «ودی» به میزان ۱۰۰درصد افزایش یافت و به رقم ۶۱۰میلیارد ریال رسید. در این روز معاملات مرجان‌کار سهم ناچیزی را به معاملات خود اختصاص داد و تنها هزار سهم این شرکت، ارزشی معادل ۳۰۰هزار تومان کسب کرد.همچنین هر سهم «کمرجان» در بازار دیروز با سه‌صدم درصد کاهش به قیمت ۳۷۷تومان رسید. در مقابل سهام کویرتایر با رشد قیمت به کار خود پایان داد. بر این اساس هر سهم «پکویر» ۲۲‌صدم درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ یک‌هزار و ۳۵۳ریال رسید. همچنین ارزش معاملات این شرکت در بازار دیروز معادل رقم ۲۷‌میلیون ریال اعلام شد که این رقم ناشی از این معامله ۲۰هزار سهم «پکویر» در میان سهامداران فرابورسی بود.

عرضه اولیه سهام «لیزینگ ایرانیان»

از سوی دیگر به استناد جلسه هیات پذیرش اوراق بهادار فرابورس در روز سه‌شنبه ۱۸اسفند ماه، سهامداران عمده شرکت لیزینگ ایرانیان (سهامی عام) ملزم به عرضه ۱۰۰میلیون سهم (معادل ۱۰‌درصد از سهام در اختیار) در روز عرضه اولیه شدند.

بر این اساس هیات‌مدیره فرابورس ایران در جلسه روز گذشته، سهمیه خرید هر ایستگاه معاملاتی کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس را ۴۵۰هزار سهم تعیین کرد.