احسان حاجی *
در صورت تمایل به افتتاح یک حساب آزمایشی جدید، می‌توانید از طریق منو بالای سمت چپ نرم‌افزار، گزینه file و سپس گزینه Open an account را انتخاب و حساب آزمایشی جدیدی افتتاح کنید.

همچنین می‌توانید داخل منوی navigator شده، سپس با راست کلیک روی عبارت Accounts و انتخابopen an account وارد صفحه افتتاح حساب مجازی شوید:




از سوی دیگر در صورتی که از چند حساب معاملاتی آزمایشی استفاده می‌نمایید به‌سادگی می‌توانید با دوبار کلیک کردن روی نام حساب معاملاتی در قسمت Accounts در بخش navigator، از یک حساب معاملاتی به یک حسابی دیگر وارد شوید و با کلیک راست روی نام حساب مورد نظر و انتخاب گزینه Delete آنها را از لیست حساب‌هایتان حذف کنید. پس از افتتاح حساب همان‌طور که پیشتر گفته شد وارد محیط نرم‌افزار می‌شوید. در این حالت در قسمت پایین و گوشه سمت راست نرم‌افزار میزان دریافت اطلاعات از سرور بروکر به‌صورت عددی و بر حسب بایت قابل رویت است. دقت داشته باشید در صورت وجود هر گونه مشکل در حساب شما مانند منطبق نبودن پسوردو یا قطعی ارتباط اینترنتی پیغام مرتبط را در همین قسمت می‌توانید ببینید.
به‌خاطر داشته باشید که بلافاصله پس از ورود به نرم‌افزار می‌توانید با فشردن دکمه F1 وارد راهنمای استفاده از نرم‌افزار شده و در صورت تسلط نسبی به زبان انگلیسی از راهنمای تقریبا کامل این نرم‌افزار برای فراگیری بخش‌های مختلف نرم‌افزار بهره گیرید.




همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این نرم‌افزار تحت ویندوز طراحی شده است. منو و پنجره‌های مختلفی دارد و افرادی که با رایانه آشنایی دارند و با نرم‌افزارهای تحت ویندوز کار کرده‌اند به راحتی می‌توانند از این نرم‌افزار نیز استفاده کنند.
www.irfx.ir *