مدیران گروه صنایع غذایی یک‌ویک روز گذشته در نشستی در هتل سیمرغ به مناسبت روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برنامه‌ها و دیدگاه‌های شرکت یک‌ویک را در خصوص رعایت هر چه بیشتر حمایت از مصرف‌کنندگان اعلام کردند. مدیران گروه صنایع غذایی یک‌ویک همواره با عرضه گسترده محصولات خود در شبکه پخش کشور سعی در ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان خود دارند و در این راستا کیفیت بالا و بهای تمام‌شده پایین‌تر از مواردی است که در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد تاکید قرار داده‌اند. با توجه به اهداف عالی گروه صنعتی یک‌ویک در جهت پوشش کامل ظرفیت بازار و ارائه محصولاتی با کیفیت و کمیت مطلوب به مصرف‌کنندگان خود، محصولات شرکت به صورت مویرگی در بازار توزیع و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد.

در این راستا نظرات و واکنش‌های بازار و نیاز مصرف‌کنندگان کالا و محصولات با مطالعات و بررسی‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود تا در راستای بهبود هر چه بیشتر از آنها استفاده کنند.

این در حالی است که مطالعات و برنامه‌های استراتژیک از طریق دگرگونی‌ کارآمد تولید، فروش و توزیع، تنوع تولید، به روز شدن فن‌آوری در اختیار با جذب جدیدترین تکنولوژی جهانی و حضور در بازارهای مداوم جهانی در دستور کار گروه صنایع غذایی یک‌و یک قرار دارد.

در همین زمینه گروه صنایع غذایی یک‌ویک برنامه‌های متنوعی جهت توسعه کمی و کیفی امور و فعالیت‌های اجرایی- عملیاتی و تنوع‌بخشی به محصولات اعم از بسته‌بندی و عرضه محصولات جدید مورد نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان را در دست اجرا دارد. در این نشست تاکید شد که یک‌ویک با ۹ شرکت زیرمجموعه که در زمینه‌های مختلف فعال هستند، دارای کامل‌ترین سبد محصولات غذایی و بزرگ‌ترین تولیدکننده این مواد است.

مدیران یک‌ویک یادآور شدند حق انتخاب کالاها و خدمات مورد نیاز، حق استفاده از محصولات دارای کیفیت مناسب و متناسب با انتظارات مصرف‌کننده، حق آگاهی از اطلاعات لازم برای استفاده از کالاها همگی جزو حقوق مصرف‌کننده به شمار می‌آیند. به همین جهت سال‌ها است که برخی از حقوق به عنوان حقوق اساسی انسان‌ها شناخته شده و حمایت اصولی از آنها در راس برنامه‌های دولت‌ها قرار گرفته است. تلاش مجموعه یک‌ویک نیز فراهم آوردن امکانات انتخاب و افزایش قدرت انتخاب و دست‌یابی به کالا و خدمات مورد تقاضای مصرف‌کننده از دیگر مواردی است که مدیران گروه صنعتی یک‌ویک آن را در دستور کار دارند.