گروه بورس- هدیه لطفی: شرکت کویرتایر برای دومین روز متوالی شاهد رشد قیمت ۵‌درصدی سهام خود در بازار فرابورس بود. روز گذشته هر سهم «پکویر» رشد قیمتی در حدود ۵‌درصد را تجربه کرد و به نرخ یک‌هزار و ۳۰۲ریال رسید. همچنین در معاملات روز سه‌شنبه نیز این شرکت شاهد افزایش قیمت ۵‌درصدی سهام خود بود.

این در حالی است که دو شرکت دیگر فرابورسی مرجان‌کار و بیمه دی آخرین روز کاری هفته را با کاهش قیمت سپری کردند. بر این اساس نمادهای معاملاتی «ودی» و «کمرجان» به ترتیب ۵۱/۲درصد و ۲۲/۳درصد کاهش قیمت را تجربه کردند، به طوری که در پایان معاملات هر سهم «کمرجان» به رقم سه‌هزار و ۶۳۲ریال رسید و در مجموع روز گذشته ۴۵هزار سهم این شرکت ارزشی معادل ۱۶۲میلیون‌ریال کسب کرد. همچنین ارزش معاملات بیمه دی در بازار فرابورس دیروز به رقم ۳۱۲میلیون‌ریال رسید که این رقم ناشی از معامله ۲۲۳هزار و ۸۸۸سهم «ودی» به قیمت یک‌هزار و ۳۹۷ریال در میان سهامداران بود.

شایان ذکر است ارزش کل معاملات روز گذشته به رقم ۴۹۴میلیون‌ریال رسید که حدود ۶۳‌درصد از این رقم در اختیار ارزش معاملات بیمه دی قرار داشت.

در مقابل، نماد معاملاتی کویرتایر سهم ناچیزی از ارزش معاملات دیروز را به خود اختصاص داد و تنها ۱۶‌هزار سهم این شرکت در بازار OTC روز گذشته معامله شد و ارزش این معاملات معادل رقم دومیلیون‌تومان بود.