گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را با کاهش چشمگیر معاملات سپری کرد. در این روز حجم و ارزش کل معاملات نسبت به معاملات روز قبل بسیار افت کرد و تنها ۵۸‌هزار و ۵۰۰سهم در بازار دیروز معامله شد و ارزش ناشی از این معاملات به رقم ۸میلیون تومان رسید که حدود ۹۱درصد از این رقم در اختیار معاملات بیمه دی قرار داشت.

روز گذشته تنها دو شرکت بیمه دی و مرجان کار شاهد معاملات سهام خود در OTC بودند و کویرتایر نیز همچنان در توقف به سر برد. نماد یاد شده به دلیل تشکیل اولین مجمع عمومی عادی سالانه خود در هفته گذشته متوقف شده و پس از برگزاری این مجمع و تقسیم سود نقدی به ازای هر سهم، انتظار می‌رود امروز بازگشایی شود.

از سوی دیگر روز گذشته هر سهم بیمه دی با ۹۸‌صدم‌درصد رشد، به قیمت یک‌هزار و ۳۳۵ریال رسید و در مجموع ۵۶هزار و ۵۰۰سهم این شرکت، ارزشی معادل ۷۵میلیون ریال کسب کرد.

همچنین هر سهم «کمرجان» تغییر قیمتی نسبت به معاملات روز چهارشنبه نداشت و در همان نرخ سه‌هزار و ۶۳۰ریال باقی ماند، اما حجم معاملات این نماد در بازار دیروز بسیار اندک بود و تنها دوهزار سهم «کمرجان» به ارزش ۷۰۰هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.