گروه بورس- شرکت چادرملو پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۹ را با ۹‌درصد افزایش اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «کچاد» درآمد هر سهم سال مالی ۸۹ را برای نخستین بار مبلغ یک‌هزار و ۱۹ریال پیش‌بینی کرد که در مقایسه با سال مالی قبل ۹‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت همچنین پیش‌بینی فروش سال ۸۹ را با ۱۰‌درصد افزایش در قیمت‌های فروش نسبت به سال مالی قبل در نظر گرفته است. با توجه به توافق‌نامه میان شرکت‌های تولیدکننده سنگ‌آهن داخلی و شرکت‌های تولیدکننده فولاد در خصوص تعیین نرخ فروش و خرید سنگ‌آهن، مقرر شده است که در خصوص شرکت چادرملو، قیمت فروش هر تن سنگ‌آهن به شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب به میزان ۱۰‌درصد و ۱۲درصد میانگین نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان تعیین شود. این شرکت به دلیل عدم برگزاری مجامع شرکت‌های مربوطه خود هیچ درآمدی حاصل از سرمایه‌گذاری‌های خود برای سال مالی آتی پیش‌بینی نکرده است.

پیش‌بینی عملکرد «کچاد» برای سال مالی ۸۹ در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۴‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۷‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۹‌درصد افزایش نشان می‌دهد.