گروه بورس- کابل‌های مخابراتی شهید قندی درآمد هر سهم امسال را با ۳۰۰‌میلیارد‌ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۰۱‌ریال پیش‌بینی کرده است. شرکت در تیر ماه امسال پیش‌بینی ۲۰‌ریالی برای هر سهم اعلام کرده بود که کاهش بهای خرید مواد اولیه و کاهش هزینه‌ها از جمله موارد افزایش درآمد هر سهم عنوان شده است. این در حالی است که شرکت طی دوره ۹ ماه منتهی به آذر ماه با تحقق ۳۹‌ریالی به ازای هر سهم، پوشش ۳۹‌درصدی را برای هر سهم رقم زد. شهید قندی طی این دوره مبلغ ۷۰۲‌میلیارد و ۷۴۹‌میلیون‌ریال درآمد حاصل از فروش کسب کرد که در عملکرد ۹ ماهه، ۵۶‌درصد از بودجه سالانه را پوشش داده است.

همچنین شرکت درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری امسال را در ابتدا مبلغ ۱۴‌میلیارد‌ریال پیش‌بینی کرده بود که با توجه به صورت‌های مالی ۶ ماه اول سال ۸۸ و تغییر سیاست تقسیم سود این شرکت، پیش‌بینی مزبور طی دو نوبت کاهش یافت و به مبلغ ۴هزار و ۵۰۰‌میلیارد‌ریال رسید.

از سوی دیگر پیش‌بینی امسال کابل‌های شهید قندی در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل ۳۷‌درصد افزایش فروش، ۳۸‌درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته و ۵۹‌درصد افزایش سود عملیاتی نشان می‌دهد. «بکام» اعلام کرده است که در خصوص قراردادهای ۴۵‌میلیون یورویی مخابرات سوریه و تحویل کابل موضوع قرارداد، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، کابل‌های مورد نظر حداکثر تا پایان اسفند ماه ۸۸ ارسال می‌شود.

این در حالی است که هزینه‌های عمومی امسال به مبلغ ۸۴‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون‌ریال به طور عمده ناشی از هزینه‌های کرایه حمل و بازاریابی است. هیات‌مدیره «بکام» در نظر دارد ۱۰‌ریال سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه ۸۸ پیشنهاد کند.