گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را با کاهش حجم و ارزش معاملات سپری کرد. در این روز حدود ۶۵هزار و ۵۰۰ سهم در میان سهامداران فرابورس دادوستد شد و ارزش کل معاملات با ۵۸‌درصد کاهش نسبت به معاملات روز دوشنبه به رقم۱۱۴ میلیون ریال رسید.

در این بازار تنها سهام سه شرکت مرجان‌کار، کویرتایر و بیمه دی مورد معامله قرار گرفت و گواهی‌های سپرده بانک کشاورزی و بانک اقتصاد نوین معامله‌ای در OTC نداشتند.

روز گذشته سهام کویرتایر رشد ۵۹/۲‌درصدی قیمت هر سهم را تجربه کرد و به نرخ یک‌هزار و ۶۶۵ریال رسید. در مقابل، سهام بیمه دی و مرجان‌کار شاهد افت قیمت سهام خود بودند.

در این روز هر سهم «ودی» و «کمرجان» به ترتیب ۳۱صدم درصد و ۹۲/۱‌درصد کاهش را تجربه کردند و به نرخ یک‌هزار و ۲۹۳‌ریال و ۴هزار و ۲۸۶ریال معامله شدند.

همچنین روز گذشته، ۵۱ هزار سهم «ودی» در میان سهامداران مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش معاملات آن به رقم ۶۵‌میلیون ریال رسید، که بدین ترتیب نماد یاد شده به عنوان پرمعامله‌ترین و باارزش‌ترین سهم بازار شناخته شد. از سوی دیگر «کمرجان» با حجم معاملاتی ۹‌هزار و ۶۴۸سهمی، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و ارزشی معادل ۴۱ میلیون ریال روانه بازار کرد.

شایان ذکر است ارزش معاملات «پکویر» نیز در بازار OTC روز گذشته به رقم ۸۰۰هزار تومان رسید که این رقم ناشی از معامله ۴‌هزار و ۸۷۰ سهم این شرکت در بازار بود.