گروه بورس- هدیه لطفی: ارزش کل معاملات روز گذشته بازار فرابورس رشد چشمگیری را نسبت به معاملات روز یکشنبه تجربه کرد و به رقم ۱۹۴ میلیون ریال رسید.

در این روز حدود ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ سهم در بازار OTC دادوستد شد که این رقم ناشی از معامله سهام سه شرکت مرجان‌کار، کویرتایر و بیمه‌دی بود.همچنین شرکت کویرتایر با حجم معاملاتی ۷۶ هزار و ۵۰۰ سهم، ارزشی معادل ۱۲۴ میلیون ریال را به خود اختصاص داد و حدود ۶۴ درصد از ارزش کل معاملات دیروز را کسب کرد و بدین ترتیب به عنوان پرمعامله‌ترین و با ارزش‌ترین سهم شناخته شد.ازسوی دیگر شرکت بیمه‌دی با حجم معاملاتی ۴۸ هزار سهمی، رتبه دوم را به خود اختصاص داد. شایان ذکر است ارزش معاملات نماد یادشده ۶۲ میلیون ریال اعلام شد.

همچنین روز گذشته دو هزار سهم مرجان‌کار به ارزش ۸۰۰ هزار تومان در میان سهامدارن فرابورسی دادوستد شد و هر سهم این شرکت با رشد قیمتی معادل ۰۸/۲ درصد به نرخ ۴۳۷ تومان رسید.این در حالی است که سهام «ودی» و «پکویر» شاهد کاهش قیمت سهام خود بودند. در این روز هرسهم «پکویر» افت قیمتی معادل ۱۹/۴ درصد را تجربه کرد و به نرخ یک هزار و ۶۲۳ ریال رسید. همچنین بیمه‌دی در پایان معاملات دیروز به قیمت یک هزار و ۲۹۷ ریال رسید، که این رقم ناشی از کاهش ۳۱ صدم درصدی هر سهم «ودی» بود.

تشکیل مجمع «کمرجان»

شایان ذکر است اولین مجمع شرکت فرابورسی مرجان‌کار ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

بر این اساس «کمرجان» اولین مجمع عمومی عادی سالانه خود را پس از ورود به بازار سرمایه در ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند.این مجمع به منظور تصویب صورت‌های مالی سال ۸۸ و انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت تشکیل خواهد شد.یادآور می‌شود محل برگزاری جلسه یادشده، باشگاه بانک‌سپه خواهد بود.