باشگاه استیل‌آذین، سال آینده در فرابورس

ایسنا- عضو هیات‌مدیره موسسه فرهنگی ورزشی استیل آذین گفت: برای پذیرش استیل آذین در فرابورس، طی چند روز گذشته شرکت سهامی عام استیل آذین ایرانیان تاسیس شده و سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با تاسیس این شرکت موافقت کرده است بنابراین بعد از افزایش سرمایه درخواست پذیرش به فرابورس ارائه می‌شود.

علی میرزایی، از تاسیس شرکت سهامی عام استیل آذین ایرانیان خبر داد و اظهار کرد: برای پذیرش در فرابورس طی چند روز گذشته شرکت سهامی عام به نام شرکت استیل آذین ایرانیان تاسیس شده است.

وی افزود: در مرحله‌ اول اساسنامه شرکت استیل آذین به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شد و این سازمان موافقت خود را با تاسیس شرکت استیل آذین ایرانیان اعلام کرد، بنابراین از این پس موسسه فرهنگی ورزشی استیل آذین یکی از زیرمجموعه‌های شرکت استیل آذین ایرانیان می‌شود.

او خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدارک بورس در اختیار ثبت شرکت‌ها قرار گرفته و این اداره نیز از سازمان تربیت بدنی استعلام کرد و این سازمان نیز با تاسیس شرکت سهامی عام موافقت کرد، بنابراین تاسیس شرکت سهامی عام استیل آذین ایرانیان مورد تایید سازمان بورس، سازمان تربیت‌بدنی و ثبت شرکت‌ها قرار گرفته است.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه تا امروز ضوابط قانونی بورس رعایت شده و از این پس نیز باید قوانین و مقررات حاکم را رعایت کنیم، اضافه کرد: مرحله بعدی ارائه در خواست به فرابورس است که باید مقدمات آن فراهم شده و شرکت ۱۰ میلیون تومانی استیل آذین ایرانیان افزایش سرمایه دهد.

عضو هیات مدیره موسسه استیل آذین با اشاره به عرضه پنج درصد از سهام استیل آذین به عموم مردم پیش‌بینی کرد: ظرف سه چهار ماه آینده، مقدمات کار برای پذیرش در فرابورس فراهم شده و برای پیگیری در اختیار هیات‌مدیره فرابورس قرار می‌‌گیرند بنابراین استیل آذین در سال‌ آینده می‌‌تواند وارد فرابورس شود.