گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را با معاملات سهام شرکت‌های بیمه دی، کویرتایر و مرجان‌کار سپری کرد و گواهی‌های سپرده بانک کشاورزی و بانک اقتصاد نوین مطابق چند هفته اخیر معامله‌ای در این بازار نداشتند.

در این روز سه شرکت مزبور افت قیمت سهام خود را تجربه کردند و در مجموع ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ سهم در بازار معامله شد و ارزش کل معاملات به رقم ۲۰۸میلیون ریال رسید.

در این بازار بیمه دی با معامله ۸۶هزار سهم، ارزشی معادل ۱۱۶میلیون ریال را به خود اختصاص داد و به عنوان باارزش‌ترین و پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.

همچنین هر سهم این نماد در پایان معاملات با ۲۴/۴درصد کاهش به قیمت یک‌هزار و ۳۵۳ریال رسید.

از سوی دیگر هر سهم مرجان کار و کویرتایر نیز به ترتیب با ۸۴صدم درصد و ۰۱/۳درصد کاهش قیمت به کار خود پایان دادند، به طوری که هر سهم «کمرجان» در این بازار با نرخ ۴‌هزار و ۳۶۲ریال معامله شد و در مجموع ۱۶‌هزار سهم این شرکت، ارزشی معادل ۶۹میلیون ریال را کسب کرد. همچنین در این بازار تعداد ۱۳هزار و ۵۰۰ سهم «پکویر» به قیمت ۱۷۴تومان دادوستد شد و ارزش ناشی از این معاملات به رقم ۲۳میلیون ریال رسید.

شایان ذکر است از زمان راه‌اندازی سایت جدید اطلاع‌رسانی بازار فرابورس، اطلاعات مربوط به تغییر ترکیب سهامداران بالای یک‌درصد در این سایت وجود ندارد. این در حالی است که اطلاعات یاد شده در سایت قبلی این شرکت هر روز به روزرسانی می‌‌شد. یادآور می‌‌شود اطلاعات مزبور در انتخاب استراتژی مناسب برای سهامداران فرابورس، نقش بسیار مهمی داشت.