ابطال افزایش سرمایه لامیران

گروه بورس- افزایش سرمایه شرکت لامیران ابطال شد. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش سرمایه شرکت لامیران از مبلغ ۳۰‌میلیارد‌ریال به ۶۰‌میلیارد‌ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به ثبت نرسیده و ابطال شده است. بر این اساس سرمایه‌گذارانی که از تاریخ تصویب افزایش سرمایه در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مورخ ۱۴ دی ماه سال ۸۷ تا تاریخ بسته شدن نماد معاملاتی شرکت در تاریخ ۳۱ مرداد ماه امسال اقدام به معامله سهام لامیران کرده‌اند، برای روشن شدن وضعیت سهامداری خود به امور سهام شرکت مراجعه کنند.

باما تعدیل مثبت داد

شرکت باما پیش‌بینی سود هر سهم امسال خود را به میزان ۲۷‌درصد افزایش داد. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند امسال باما به دلیل افزایش نرخ lme سرب و روی افزایش یافته و از مبلغ ۲۳۵‌ریال به مبلغ ۲۹۸‌ریال رسیده است.

اطلاعات ۹ ماهه «کچاد» اعلام شد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دوره ۹ماهه منتهی به آذر ماه ۷۱۷ریال از سود هر سهم خود را پوشش داد.

بنا به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «کچاد» پیش‌بینی سود هر سهم خود را با سرمایه ۲هزارمیلیارد ریالی مبلغ ۹۳۱ریال به طور خالص اعلام کرده است که تا پایان آذر ماه توانست ۷۷درصد از این رقم را محقق کند. همچنین شرکت دلایل تغییر اطلاعات امسال را نسبت به سال قبل، کاهش در قیمت‌های فروش محصولات به میزان ۸/۲۰درصد، افزایش در قیمت تمام شده کالای فروش رفته به میزان ۸درصد ناشی از اعمال ضریب جدید محاسبه حقوق دولتی از ۶۰ ریال به ۳۰۰ریال (هر عیار تن) ابلاغ شده در تیر ماه سال جاری، اعمال تغییرات در موجودی اول دوره بر اساس ارقام واقعی صورت‌های مالی پایان اسفند ماه ۸۷ عنوان کرده است. شایان ذکر است هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد ۷۰درصد از سود خالص امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

«پلاست» ۵۰۸ریال زیان محقق ساخت

شرکت پلاستیران در ۶ ماه نخست سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۸، برای هر سهم ۵۰۷ریال زیان محقق کرد.

بنا به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «پلاست» پیش‌بینی زیان هر سهم خود را با ۵۷میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال سرمایه مبلغ ۹۳۱ریال به طور خالص اعلام کرده است.

همچنین شرکت فروش خود را در سال مالی جاری ۲۰۲هزار و ۳۴۳ریال پیش‌بینی کرده بود که در ۶ ماه نخست سال توانست ۴۰‌درصد از این پیش‌بینی را پوشش دهد.

از سوی دیگر «پلاست» دلایل تغییر اطلاعات دوره مالی ۸۸ را در مقایسه با اطلاعات قبلی ناشی از رد تایید رقم هزینه‌های مالی محاسبه شده قبلی توسط حسابرس مستقل اعلام کرده است.