مهر- مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: در سه ماه اخیر تحرک اساسی در تولید و فروش تراکتورسازی ایران ایجاد شده است.

مهندس ابراهیمی تاکید کرد: در شرایط حساس و تعیین‌کننده موجود، نیاز صنایع استان آذربایجان شرقی به ویژه صنعت تاثیرگذار و عظیم تراکتورسازی ایران به حمایت‌های همه جانبه اقتصادی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

وی بیان داشت: هرگونه اقدام غیرمنطقی و مغایر با منافع ملی در برنامه تولید تراکتورسازی ایران و تحقق اهداف بخش کشاورزی کشور محدودیت ایجاد می‌کند.

ابراهیمی تصریح کرد: همه به خوبی اطلاع دارند که تولید و فروش تراکتورسازی ایران در مدت یک سال و نیم گذشته به علت ظهور بحران اقتصادی در جهان و مشکلات داخلی متاثر از آن به ویژه تاخیر در تخصیص به موقع یارانه‌های دولتی به کشاورزان و نیز سیاست‌های انقباضی بانک‌ها و منابع اعتباری متوقف شده بود.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران به موقعیت اشتغال نیروهای انسانی این شرکت اشاره کرد و گفت: اشتغال ۱۰‌هزار نفر نیروی انسانی در تراکتورسازی ایران از لحاظ اقتصادی از اهمیت شایان برخوردار است و طبعا عدم احساس مسوولیت در قبال مسائل تراکتورسازی ایران ممکن است ادامه فعالیت این نیروهای پرشمار را تحت تاثیر قرار داده و برای بخش قابل ملاحظه‌ای از مردم کشور مشکل‌ساز باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران تصریح کرد: بهبود تعاملات سازمانی در سطوح مختلف و ارائه راهکارهای عملیاتی مورد لزوم، زمینه‌های مناسب‌تری را برای رونق و شکوفایی و اجرای کامل برنامه‌های تولید در تراکتورسازی ایران و مهم‌تر از همه شرایط مطلوب‌تری را برای پاسخگویی به نیازهای بخش مکانیزاسیون کشاورزی کشور ایجاد خواهد کرد.