گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد درآمد هر سهم سال مالی منتهی به خرداد ماه سال ۸۹ را با ۲۰۰‌میلیارد‌ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۰۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت در آخرین اطلاعات خود سود هر سهم امسال را ۵۰۰‌ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر پیش‌بینی مزبور، جزئیات آن دارای تغییراتی است که دلایل آن را پیش‌بینی افزایش اجاره خودروها و نیز افزایش هزینه‌های ناشی از گشایش اعتبارات عنوان کرده است. این در حالی است که «وتوکا» در عملکرد دوره ۳ماهه منتهی به شهریور ماه بدون تحقق سود حاصل از سرمایه‌گذاری خود معادل ۹‌درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به خردادماه سال ۸۹ توکا فولاد نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل ۲۴‌درصد کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، ۲۲۴۶‌میلیون‌ریال افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، ۵۸‌درصد افزایش سود حاصل از ارائه خدمات، ۳‌درصد افزایش سود عملیاتی و ۱۰‌درصد کاهش سود خالص نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاری توکافولاد در نظر دارد ۷۵‌درصد از سود پیش‌بینی شده را به ازای هر سهم جهت توزیع بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.