فرید هلالات- قیمت سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در محدوده 202‌تومان به خوبی حمایت شده و تا محدوده تصحیح 50‌درصد (245‌تومان) رشد قیمت را تجربه کرده است.

در پی برخورد قیمت به میانگین متحرک ۵۵ روزه در محدوده ۲۴۵‌تومان، الگوی Evening Star در نمودار سهام شرکت تشکیل شده است. این در حالی است که کندل ستاره در الگوی مذکور یک دوجی سنجاقک به نشانه فروش در سقف است. اما سقف مذکور نمی‌تواند سقف مهمی در نظر‌گرفته شود؛ چراکه عدد انیکاتور شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۰ قرار داشته و بنابراین بازار سهام شرکت در میانه رشد در نظر‌گرفته می‌شود.
افت قیمت می‌تواند تا محدوده 229‌تومان یا حتی 221‌تومان در جریان باشد، اما شکسته شدن محدوده 200‌تومان رو به پایین با احتمال ضعیفی همراه است. از سوی دیگر در نمودار ماهانه سهام شرکت، الگویی شبیه به سر و شانه معکوس مشاهده می‌‌شود. الگوی مذکور نشانه مهمی مبنی بر رشد بلند مدت قیمت با هدف کلاسیک 400‌تومان است. در رویکرد کوتاه مدت مقاومت‌‌های پیش روی خریداران سهام شرکت عبارتند از: 245‌تومان در محدوده تصحیح 50‌درصد 258‌تومان در محدوده 8/61‌درصد فیبوناچی
۲۹۰ - ۲۸۷‌تومان در محدوده قله قیمت شکسته شدن محدوده ۲۵۸‌تومان می‌تواند به رشد بیشتر تا ۲۹۰‌تومان بیانجامد. در نهایت شکسته شدن ۲۹۰‌تومان رو به بالا، سیگنال Bullish Break Out با هدف کلاسیک ۳۶۰‌تومان محسوب می‌‌شود.
FARID.HELALAT@GMAIL.COM
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.