گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را در شرایط نسبتا مطلوبی سپری کرد و حجم وارزش کل معاملات این بازار رشد قابل توجهی را نسبت به روزهای قبل تجربه کرد.

در بازار دیروز بیش از ۴۶۲هزار سهم در میان سهامداران دادوستد شد و ارزش کل معاملات به رقم ۶۷۶میلیون‌ریال رسید که حدود ۹۸درصد از این رقم در اختیار ارزش معاملات بیمه دی قرار داشت. در ابتدای ساعات معاملات دیروز صف خریدی برای سهام «ودی» تشکیل شد، که در جریان معاملات این صف عرضه و در پایان صف فروشی معادل ۴۶‌هزار سهمی برای روز معاملاتی جاری چیده شد که با توجه به صف‌های یادشده ارزش معاملات «ودی» در این بازار به رقم ۶۶۰میلیون‌ریال رسید. همچنین هر سهم این شرکت رشد قیمتی معادل ۱۶/۴درصد را تجربه کرد و به یک‌هزار و ۴۵۱‌ریال رسید.

از سوی دیگر حجم و ارزش معاملات دو شرکت مرجان‌کار و کویرتایر در بازار دیروز همچنان ناچیز بود. در این روز تنها دو‌هزار سهم «کمرجان» و ۵‌هزار سهم «پکویر» معامله شد و ارزش ناشی از معاملات هر کدام معادل رقم ۸میلیون‌ریال اعلام شد.

همچنین شرکت‌های مزبور روز گذشته را بدون تغییر قیمت سپری کردند به طوری‌که سهام مرجان‌کار در قیمت ۴‌هزار و ۳۴۰‌ریال و سهام کویرتایر در قیمت یک‌هزار و ۷۵۹‌ریال باقی ماندند.