ثبت افزایش سرمایه ایران ارقام

گروه بورس- شرکت ایران ارقام اعلام کرده است که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران دوم دی ماه به ثبت رسیده است.

همچنین نماینده یک عضو حقوقی هیات‌مدیره ایران ارقام نیز تغییر کرده است. محمدعلی گاوکانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان به جای محمود تدین برای بقیه مدت تصدی هیات‌مدیره تعیین شد.

تغییر هیات مدیره آبگینه

اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت آبگینه معرفی شدند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، زهرا مقسمی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره «آبگینه» تعیین شد.

همچنین ماشاءا... مقسمی به عنوان رییس هیات مدیره و مسعود کردستانی به نمایندگی از شرکت تولیدی و صنعتی دیده‌پردازان به عنوان نایب رییس هیات‌مدیره انتخاب شدند.

نماینده سرمایه‌گذاری تدبیر و مهدی مقسمی دو عضو دیگر هیات‌مدیره «آبگینه» هستند.

هیات مدیره پارس خزر معرفی شد

نمایندگان اعضای حقوقی هیات‌مدیره شرکت صنعتی پارس خزر معرفی شدند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، هوشنگ دادوش به نمایندگی از سرمایه‌گذاری پارس توشه به عنوان رییس هیات‌مدیره، قاسم زند نماینده شرکت سرمایه‌گذاری کوشا پیشه به عنوان نایب رییس هیات مدیره و حسن همتی به نمایندگی از شرکت طراحی و صنعتی لوازم خانگی پارس زرآسا به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره تعیین شدند. همچنین علی فرحمندپور به نمایندگی از شرکت بازرگانی پارس‌شید و عبدالمحمد فیاضی به نمایندگی از شرکت لامپ پارس شهاب دو عضو دیگر هیات‌مدیره شرکت پارس خزر هستند.

کاهش پیش‌بینی سود «لسرما»

شرکت صنایع سرماآفرین ایران از کاهش پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت خبر داد. «لسرما» اعلام کرده است: در خصوص تعدیل EPS برآورد اولیه بر این مبنا است که EPS سال ۸۸ از مبلغ ۳۷۵ریال به ۲۵۰ریال کاهش یابد. جزئیات بیشتر این تعدیل در اطلاعات ۹ ماهه منتشر خواهد شد.

تغییر در سرمایه‌گذاری غدیر

نماینده یک عضو حقوقی هیات‌مدیره سرمایه‌گذاری غدیر تغییر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر اعلام کرده است که سید محمد جهرمی به عنوان نماینده بانک صادرات استان اردبیل جایگزین حمید برهانی در هیات‌مدیره شد.

«وپارس» افزایش سرمایه می‌‌دهد

بانک پارسیان برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

شرکت در اطلاعات قبلی پیشنهاد هیات‌مدیره را برای افزایش سرمایه از مبلغ ۷۵۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۵هزارمیلیارد ریال طی ۴ سال اعلام کرده بود که طی این مرحله برای ۲۰‌درصد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران صورت می‌‌گیرد.

مجمع عمومی فوق‌العاده بانک پارسیان به منظور تصویب افزایش سرمایه ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۵ دی ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.