گروه بورس- شرکت بسته‌بندی مشهد پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۸۹ با سرمایه ۵۱میلیارد و ۸۹۱میلیون ریالی به طور خالص مبلغ ۳۲ریال اعلام کرد. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «فبستم» پیش‌بینی فروش سال ۸۹ را به طور خالص مبلغ ۱۱۶میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال در نظر گرفته است، که این پیش‌بینی نسبت به سال قبل با ۲۲درصد افزایش مواجه شده است. شرکت دلیل این تغییر را پیش‌بینی افزایش تعداد فروش اعلام کرده است.

همچنین به دلیل پیش‌بینی افزایش تولید، بهای تمام شده کالای فروش رفته شرکت در سال جدید با ۱۵درصد افزایش، رقم ۱۰۳میلیارد و ۴۱۵میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

از سوی دیگر سود عملیاتی «فبستم» در سال جدید با ۴۲۶درصد افزایش نسبت به سال قبل مواجه شده و پیش‌بینی آن به رقم ۹میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال رسیده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۹ «فبستم» در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۵درصد افزایش، سود عملیاتی معادل ۷میلیارد و ۸۰۸میلیون ریال افزایش و سود خالص معادل ۹میلیارد و ۷۸۴میلیون ریال افزایش نشان می‌‌دهد.