حسین یوسفی
در بررسی نمودار قیمتی سهام سرمایه‌گذاری غدیر می‌توان متوجه شد که روند قیمتی سهم در دو ماه گذشته روند افزایشی به خود گرفته و موفق شده از سطح ۶/۲۳درصد فیبوناچی عبور کند که با عبور قیمت از این سطح سرمایه‌گذاری غدیر در شرایط جدیدی برای نوسان قیمتی قرار گرفته است.

منفی شدن سهم پس از بازگشایی نماد و اصلاح RSI به محدوده ۷۰ به خروج از محدوده هیجان خرید منجر شده است. همچنین برگشت ملایم MACD باعث به وجود آمدن فشار عرضه در روز پایان هفته گذشته بر روی سهم شد که در نهایت اصلاح قیمتی را برای سهم رقم زد.
لازم به توضیح است که اندیکاتور ورود پول به سهم برگشت داشته؛ ولی همچنان روند افزایشی دارد که در کوتاه‌مدت افزایش تقاضا برای سهم را برای ما بازگو می‌کند. با رسم خطوط کانال می‌توان متوجه شد که در این مرحله سهم به قیمت 2920‌ریال برخورد داشته که در برخورد با خط کانال، افزایش عرضه‌ها بر روی سهم به وجود آمده است. از طرفی در قیمت 2657‌ریال سهم با سطح حمایت 6/23درصد فیبوناچی و خط کانال برخورد خواهد کرد که احتمال به وجود آمدن تقاضا برای سهم در این محدوده قیمتی دور از ذهن نیست.
در صورت خروج قیمت از کانالی که در آن قرار گرفته، امکان رشد قیمت تا محدوده ۳۰۶۵‌ریال که صفر‌درصد فیبوناچی نیز می‌باشد، وجود دارد. لازم به توضیح است که قیمت ۳۰۶۵‌ریال برای سهم یک سطح مقاومت قوی محسوب می‌‌شود و گذر از این محدوده قیمتی برای سهم تاحدی سخت خواهد بود.
در صورت برگشت قیمتی سهم سطوح حمایتی پیش روی آن در آینده به ترتیب 2404، 2200 و 1996‌ریال هستند. همچنین لازم به توضیح است سطح حمایت 2404‌ریال از جمله سطوح حمایتی قوی سهم محسوب می‌شود.
www.Hamfekran.com