گروه بورس- هیات مدیره ایران ترانسفو در نظر دارد 50درصد از سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 88 پیشنهاد کند.

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، ایران ترانسفو درآمد هر سهم امسال را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دوهزار و ۴۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد امسال ایران ترانسفو در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 23درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 8درصد افزایش، سودعملیاتی 117درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 31درصد افزایش دارد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ را در ۱۴مرداد ماه مبلغ ۲۴۴۰ریال اعلام کرده است و در صورت افزایش یا کاهش قیمت جهانی ورق الکتریکی- فولاد و مس قیمت تمام شده افزایش یا کاهش می‌یابد.
پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌‌های «بترانس» برای سال مالی 88 به مبلغ 138میلیاردو 360میلیون ریال (مبلغ 461ریال به ازای هر سهم معادل 19درصد از کل سود خالص) ناشی از سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر است. از سوی دیگر به منظور مساعدت به اجرای طرح توسعه در اغلب شرکت‌های تابعه و بالا بردن توان نقدینگی آنها، شرکت ایران ترانسفو در نظر دارد درصد کمتری در مقایسه با سال گذشته تقسیم سود کند. بنابراین سود غیرعملیاتی شناسایی شده در پیش‌بینی بودجه سال 88 به مراتب کمتر از سال 87 بوده و سیاست تقسیم سود شرکت‌های زیرمجموعه تا پایان سال مالی 88 تغییری نیافته و پابرجا خواهد
ماند.
پیش‌بینی خالص درآمد (هزینه‌ها)ی متفرقه امسال ایران ترانسفو مبلغ 130میلیارد و 436میلیون ریال (معادل 16درصد از کل سود خالص) عمدتا ناشی از فروش مواد اولیه است.
بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ایران ترانسفو در ۱۱ مرداد ماه افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۴۰۰میلیارد ریال (معادل ۳۳درصد) از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران تصویب و اختیار اجرای آن به هیات مدیره شرکت تفویض شد.